Νικόλ Σαραβάκου: «Η ποιότητα είναι το πρώτο μου ζητούμενο.» !

Η πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά για την καθ' όλα εντυπωσιακή Νικόλ Σαραβάκου είναι γεγονός! Έπειτα από δύο χρόνια προετοιμασίας η Νικόλ παρουσιάζει, με ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη και χαρά, στο κοινό το πρώτο προσωπικό της album "Πρόβα και πάμε" με τη σύμπραξη σπουδαίων δημιουργών και καλλιτεχνών. Η κόρη του πάλαι ποτέ σταρ των γηπέδων, Δημήτρη Σαραβάκου, και της γνωστής στιχουργού Βίκυς Γεροθόδωρου έχοντας ανακαλύψει από μικρή την κλίση της στη μουσική ήταν αυτό στο οποίο εστίασε και αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά. Ένα κορίτσι ταλαντούχο, προσγειωμένο στα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα και με προοπτικές στον χώρο της μουσικής! Γνωρίστε την...



Νικόλ χαιρόμαστε που δέχτηκες τη συνέντευξη στο mikrofwno.gr & το events promotion for you! 
Η πρώτη σου επίσημη εμφάνιση στη σκηνή έγινε στο Mike’s Irish Bar το 2014, πλάι στον Δ. Κοργιαλά και Γ.Χατζηπαύλου. Ποιες οι σκέψεις σου πριν και ποια τα συναισθήματα μετά;
Ήμουν πολύ μικρή και δεν ήμουν σε φάση να συνειδητοποιήσω ακριβώς τι γινόταν. Υπήρχε άγχος αλλά κι ενθουσιασμός για το πρώτο βήμα. Τα επόμενα βήματα συνέχισαν αργά και σταθερά κι έτσι πέρασα στη φάση της συνειδητής πια πορείας.
Το γεγονός ότι είσαι κόρη δύο πολύ διάσημων και επιτυχημένων γονιών πιστεύεις πως έκανε πιο εύκολη την είσοδό σου στον καλλιτεχνικό χώρο, σε σχέση με άλλα νέα παιδιά;
Σίγουρα ναι. Η αρχή ίσως να είναι φαινομενικά λίγο πιο εύκολη αλλά η συνέχεια είναι το ίδιο δύσκολη για όλους πιστεύω τους καλλιτέχνες, κι εγώ έχω να αντιμετωπίσω και την αμφισβήτηση κάποιων λόγω των γονιών μου.
Το τραγούδι ήταν κάτι με το οποίο ήθελες να ασχοληθείς από μικρή ή σου προέκυψε στην πορεία;
Πάντα αγαπούσα το τραγούδι αλλά είχα στο μυαλό μου την υποκριτική, στην πορεία το τραγούδι με κέρδισε αλλά η υποκριτική είναι πάντα στο μυαλό μου και για τον λόγο αυτό κάνω σεμινάρια υποκριτικής και μιούζικαλ στο Θέατρο των Αλλαγών.
Με τη μητέρα σου, τη στιχουργό Βίκυ Γεροθόδωρου, "συμβιώνεται" και επαγγελματικά. Υπάρχει ταύτιση μεταξύ σας;
Απόλυτη ταύτιση δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ αλλά στα περισσότερα και τα πιο βασικά συμφωνούμε. Υπάρχει μεταξύ μας απόλυτη εμπιστοσύνη κι αυτό που εκτιμώ ιδιαίτερα είναι πως η μητέρα μου σέβεται τις απόψεις μου και την καλλιτεχνική μου ταυτότητα και δίνει προτεραιότητα στα δικά μου θέλω.
Οι πιο έντονες παιδικές σου μνήμες είναι με τον "μπαμπά" ή με τη "μαμά";
Έχω έντονες και όμορφες μνήμες και με τους δυο. Γενικά ήμουν πολύ τυχερή που είχα την οικογένεια μου σύσσωμη κοντά μου. Μπαμπάς, μαμά, παππούς, γιαγιά, θείοι κι ο καθένας ξεχωριστά κι όλοι μαζί μου χάρισαν ξεχωριστά όμορφες παιδικές αναμνήσεις.  
Πριν λίγους μήνες, στην κεντρική σκηνή του Σταυρού του Νότου, έγινε η παρουσίαση του πρώτου προσωπικού σου δίσκου "Πρόβα και πάμε" με την αρωγή σημαντικών δημιουργών και ξεχωριστές συνεργασίες. Μίλησέ μας γι' αυτόν!
Ο πρώτος μου δίσκος «Πρόβα και πάμε» είναι ένας δίσκος πολυσυλλεκτικός, με πολλά διαφορετικά ακούσματα αλλά μέσα σε όλα αυτά βρίσκω τον εαυτό μου. Είναι τραγούδια που αγάπησα και ήθελα να πω και μου αρέσει αυτή η διαφορετικότητα γιατί το κάνει πιο ενδιαφέρον το πρώτο βήμα. Είναι μια πρόβα για τα επόμενα που έρχονται. Οι δημιουργοί σημαντικοί κι αγαπημένοι όλοι, κι η ευγνωμοσύνη μου μεγάλη! Βασίλης Τσιτσάνης, Χρήστος Νικολόπουλος, Κώστας Λειβαδάς, Μανώλης Λιδάκης, Χρυσόστομος Καραντωνίου, Νίκος Μερτζάνος, Μάρω Μαρκέλλου, Δήμος Αναστασιάδης, Γιώργος Παπαδόπουλος, Γιώργος Κυριάκος, Γιάννης Χατζηγεωργίου, Άρης Κλεισούρας, Βίκυ Γεροθόδωρου, Σταύρος Σταύρου, Νίκος Γρίτσης. Γιώργος Νταλάρας και Δημήτρης Μπάσης στα ντουέτα.
Στο δίσκο, μεταξύ άλλων, συμμετέχει και ο Γ.Νταλάρας σε μια διασκευή που κάνετε ενός κλασικού λαϊκού τραγουδιού του Τσιτσάνη. Πώς γεννήθηκε η συνεργασία αυτή; Τι αποκόμισες;
Η συνεργασία αυτή γεννήθηκε από την γενναιόδωρη προσφορά του τραγουδιού «Χωρίσαμε ένα δειλινό» για διασκευή, από τον γιο του σπουδαίου Βασίλη Τσιτσάνη, Κώστα Τσιτσάνη. Το τραγούδι ήταν μια πρόταση του Δημήτρη Βραχνού, διευθυντή του Μελωδία, που μας βρήκε όλους σύμφωνους και ενθουσιώδεις. Την υπέροχη διασκευή έκανε ο Χρυσόστομος Καραντωνίου, που ενορχήστρωσε και το μεγαλύτερο μέρος του δίσκου μου. Η συμμετοχή του Γιώργου Νταλάρα ήρθε να προσθέσει τα μέγιστα σ’ αυτό το πολύτιμο δώρο που μου έκαναν όλοι μαζί και τους ευχαριστώ από ψυχής!  
Αν σε ρωτούσα ποια είναι η μουσική σου ταυτότητα ως νέα καλλιτέχνης στο χώρο;
Πιστεύω πως ανήκω σε ένα είδος σύγχρονου ποιοτικού τραγουδιού. Γενικά δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, θεωρώ πως ο καλλιτέχνης χαρακτηρίζεται από τις μουσικές του επιλογές, τις συνεργασίες και τους χώρους που επιλέγει να παρουσιάσει τη δουλειά του. Εγώ αγαπώ τις μουσικές σκηνές και τις συναυλίες και τα τραγούδια που έχουν κάτι να πουν, τραγούδια με όμορφες μελωδίες και λόγια που με αγγίζουν και θέλω να πω. Η ποιότητα είναι το πρώτο μου ζητούμενο.
Σε πρωτογνωρίσαμε το 2015 με το single ‘’Love o’ clock’’. Γιατί επέλεξες να συστηθείς στο κοινό με αγγλικό στίχο; Προσωπική επιλογή;
Τα ακούσματά μου ήταν πάντα αγγλόφωνα κι έτσι ήταν κάπως αναμενόμενο. Προσωπική μου επιλογή, ναι. Κάθε τόσο βγάζω κι ένα τραγούδι στα αγγλικά, υπάρχει και στο δίσκο ένα, απλά στην Ελλάδα πιστεύω πως πρέπει να επικοινωνήσω με ελληνικό τραγούδι, αλλά πάντα θα υπάρχει μια μικρή συμμετοχή ξενόγλωσσου τραγουδιού. Θέλω να τραγουδήσω και σε άλλες γλώσσες, δεν σας κρύβω, η μουσική είναι κάτι παγκόσμιο. Και κάποτε θα ήθελα να κάνω την προσπάθεια μου στο εξωτερικό με ένα ολοκληρωμένο αγγλόφωνο άλμπουμ.
Ανεξάρτητα από το ταλέντο σου, που είναι αδιαμφισβήτητο, άνθρωποι του χώρου θεωρείς πως σε αντιμετώπισαν με περισσότερη συμπάθεια λόγω της μητέρας σου ή το κέρδισες κατά κάποιο τρόπο μόνη σου;
Αρχικά σίγουρα βοήθησε το γεγονός ότι εκτιμούν πολύ την μητέρα μου στο χώρο, στη συνέχεια όμως είχε να κάνει και με την προσωπική μας γνωριμία και το πώς με χαρακτήριζαν σαν άνθρωπο. Οι πιο πολλοί λένε πως εκτιμούν το γεγονός πως είμαι συνεσταλμένη και χαμηλών τόνων, κι έπειτα η δουλειά αυτή είναι σκληρή και πραγματικά δύσκολη, και κανείς δεν σου χαρίζεται αν δεν το κερδίσεις.
Για τα talent shows ποιά είναι η γνώμη σου; Είσαι υπέρ ή κατά;
Δεν είμαι υπέρ των talent shows γιατί πιστεύω πως οι μόνοι κερδισμένοι είναι όσοι αμοίβονται εκεί και γενικά εμπλέκονται οικονομικά. Θεωρώ πως εξυπηρετούν κυρίως τα εμπορικά συμφέροντα των καναλιών, προσφέροντας μια πρόσκαιρη δημοσιότητα σε διαγωνιζόμενους και κριτική επιτροπή, που στην περίπτωση των παιδιών που λαμβάνουν μέρος ξεθωριάζει και άμεσα. Ο αγώνας αρχίζει και συνεχίζει έξω από εκεί, με μέσο τα τραγούδια και τις συνεργασίες.
Με τα social media τι σχέση έχεις; Είναι κομμάτι της καθημερινότητας της Νικόλ ή εστιάζεις κυρίως στην προώθηση της δουλειάς και του επαγγελματικού σου προφίλ μέσω αυτών;
Μου αρέσουν τα social media, αγαπώ πιο πολύ το instagram γιατί είμαι λάτρης της φωτογραφίας. Είναι αυτά για μένα επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα, με άμεση πάντα προτεραιότητα τη δουλειά και το καλλιτεχνικό μου προφίλ.
Τι περιλαμβάνει η καλοκαιρινή σου ατζέντα για το 2018;
Στις 22 Ιουνίου έρχεται η πρώτη μου συναυλία με τον Δημήτρη Μπάση στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Πλατεία Δημαρχείου στο Μοσχάτο. Υπάρχουν άλλες δυο συναυλίες με τον Δημήτρη Μπάση, 13 Ιουλίου στο Ναύπλιο και 14 Ιουλίου στη Ρόδο στο Θέατρο Μεσαιωνικής Τάφρου, και αναμένονται κι άλλες. Υπάρχουν, επίσης, δυο παραστάσεις με τον Φοίβο Δεληβοριά στην θρυλική Ταράτσα του Φοίβου τον Σεπτέμβριο. Τον Αύγουστο πιστεύω πως θα ξεκλέψω χρόνο και για τις παραδοσιακές μου διακοπές στο αγαπημένο μου νησί,τηνΡόδο.   
Σε ευχαριστούμε πολύ!! Σου ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!! Καλό καλοκαίρι!!!  

Promotion by Greek Social Media – GSM * Mikrofwno.gr * Events Promotion For you   
Συνέντευξη Δημήτριος Τσαπαλίρας (Events Promotion For You)  Όλα τα άρθρα μου ΕΔΩ
 Επιμέλεια: Δέσποινα Ταστσιόγλου

Σχόλια