Θανάσης Βασιλάκος: «θέλω να ευχαριστήσω πολύ τα ραδιόφωνα τα οποία στην μέχρι τώρα πορεία μου με έχουν στηρίξει και με έχουν βοηθήσει.» !

Τραγουδιστής..από κούνια, γέννημα-θρέμμα Θεσσαλονικιός, ο Θανάσης Βασιλάκος
ήρθε για να μείνει στη δισκογραφία και στο λαϊκό, ελαφρολαϊκό τραγούδι γενικότερα, κάνοντας αργά και σταθερά βήματα για την κορυφή με πλούσιο βιογραφικό συνεργασιών επί πίστας. Αυτές τις μέρες ξεκίνησε εμφανίσεις στο FRANGELICO με το Γιώργο Τσαλίκη και την Αγγελική Ηλιάδη. Με αφορμή τις πρόβες τους, συναντήσαμε τον καλλιτέχνη και μας μίλησε για πράγματα που θα θέλατε να μάθετε γι’ αυτόν. 

Ένας ακόμη νέος, ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος τραγουδιστής από τη Θεσσαλονίκη. Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου να κάνει κάτι διαφορετικό Θανάση; 
 Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο, γεννήθηκα με το μικρόβιο μεγάλωσα σε οικογένεια μουσική και από μικρός θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάω και να έχω πάθος με τη μουσική , ουσιαστικά είναι όλη μου η ζωή 

Τα τελευταία χρόνια ζεις μόνιμα στην Αθήνα. Ήταν «καθαρά» επαγγελματικοί οι λόγοι; 
 Πραγματικά, οι λόγοι είναι κυρίως επαγγελματικοί όμως πλέον έχω κάνει πολλούς φίλους. Είμαι ήδη εφτάμιση χρόνια στην Αθήνα και είναι πλέον το σπίτι μου, μπορώ ευτυχώς να πηγαίνω συχνά στην πατρίδα μου την Θεσσαλονίκη την οποία υπεραγαπώ Αυτή την περίοδο σε βρίσκουμε στο FRANGELICO, όπου εμφανίζεσαι μαζί με τον Γιώργο Τσαλίκη και την Αγγελική Ηλιάδη. Αν και πολύ φρέσκια η συνεργασία, ποιες είναι οι εντυπώσεις σου; 
 Όπως ακριβώς το είπες. Είναι πολύ φρέσκια η συνεργασία αλλά λένε ότι από το πρωί φαίνεται η καλή μέρα. Ξεκινήσαμε πάρα πολύ καλά, το κλίμα είναι άψογο περνάμε πάρα πολύ όμορφα και εκτός και on stage έχουμε ένα πολύ διασκεδαστικό πρόγραμμα και ο κόσμος δείχνει ότι του αρέσει και το αγκαλιάζει...σας περιμένουμε με πολύ διάθεση !! 

Το βιογραφικό σου μετρά αξιόλογες συνεργασίες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Υπάρχει κάποια που «μετρά» ιδιαίτερα για σένα; 
 Είμαι τυχερός σε αυτό το κομμάτι. Πραγματικά είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα ... Δεν θα ήθελα να ξεχωρίσω κάποια όλες μου έδωσαν πράγματα, είμαι σφουγγάρι και πραγματικά θέλω να τους ευχαριστήσω για την ευκαιρία και εύχομαι να τα πούμε ξανά στο μέλλον.Θα ήταν ευχαρίστηση μου.   Πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά...τι θυμάσαι; Ποια τα συναισθήματα; 
 Η αλήθεια είναι ότι δουλεύω από πολύ μικρός και πριν να ξεκινήσω να δουλεύω επαγγελματικά καθαρά. Κάποια καλοκαίρια που τα σχολεία ήταν κλειστά τραγουδούσα σε χώρους όπου εμφανιζόταν ο πατέρας μου και πραγματικά η μαγεία που ένιωθα και πως ζούσα τη στιγμή που ανέβαινα και τραγουδούσα δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο, είναι ένα ταξίδι που δεν θέλω να σταματήσει ποτέ. 

Η πορεία σου από το ξεκίνημά της είναι συνεχώς ανοδική. Αυτό, πώς επιδρά σε κάθε επόμενο βήμα; 
 Έχω μάθει στη ζωή μου ότι πρέπει να προχωράς βήμα βήμα, έτσι και στη δουλειά μου θέλω να έχω γερές βάσεις και βήμα βήμα να προχωράω.Αυτό με κάνει κάθε φορά να γίνομαι πιο υπεύθυνος, πιο έμπειρος και καλύτερος. Θέλω συνέχεια να βελτιώνομαι και να προοδεύω, νομίζω ότι αυτός είναι ο στόχος που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος στη δουλειά του και γενικά στη ζωή του, η εξέλιξη και η πρόοδος. «Αφού δε ντρέπεσαι...θα σέβεσαι...»! Νέο hit single για τον Θανάση Βασιλάκο. Πώς ανταποκρίνεται το κοινό στις ζωντανές σου εμφανίσεις κάθε φορά που το ερμηνεύεις; 
 Θα σέβεσαι, το νέο μου τραγούδι είναι στον αέρα περίπου 20 μέρες.Το αγαπώ πάρα πολύ, αφιέρωσα πάρα πολύ χρόνο και στην δημιουργία του καθότι έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι. 
Σ´αυτές τις πρώτες μέρες στο Frangelico ο κόσμος το έχει αγαπήσει, έχει δεθεί μαζί του και πραγματικά κάθε φορά που το λέω το συνοδεύει μαζί μου, νομίζω ότι ο σεβασμός είναι απαραίτητο συστατικό σε κάθε σχέση. Θα πρέπει όλοι μας να τον έχουμε στη ζωή μας πόσο μάλλον όταν θα πρέπει να σεβόμαστε την αγάπη του συνανθρώπου μας.. 

Πώς θα χαρακτήριζες γενικότερα τη σχέση σου με το κοινό; Από την άλλη, πώς αντιμετωπίζεις τις πιο "θερμές" εκδηλώσεις θαυμασμού; 
 Η σχέση μου με το κοινό είναι πραγματικά απίστευτη, είναι μια σχέση η οποία σε κάθε μου live είναι πραγματικά μαγική..νιώθω ένα με τον κόσμο γινόμαστε ένα παρεάκι και περνάμε στιγμές που μένουν μέσα στην καρδιά μου ... Όσον αφορά τις εκδηλώσεις θαυμασμού μου προσφέρουν ευτυχία, χαρά και δύναμη αυτή είναι η πραγματική μου δύναμη . 

Το "Μαντήλι" έγινε τεράστια επιτυχία και ακουγόταν παντού, όταν κυκλοφόρησε. Πόσο εύκολο ή δύσκολο στάθηκε για σένα να διαχειριστείς αυτήν την επιτυχία και να κάνεις το επόμενο, "δυνατό" δισκογραφικό βήμα; 
 Το μαντήλι πραγματικά ξεπέρασε κάθε προσδοκία όχι μόνο έπαιξε συνεχίζει να παίζει σε όλα τα προγράμματα και είναι το κρυφό χαρτί για να ξεσηκώνει τον κόσμο. Αυτό μόνο περηφάνεια κ τιμή μου δίνει αλλά και μεγαλύτερη ευθύνη για κάθε επόμενο βήμα μου. Έτσι λειτούργησα και έτσι συνεχίζω να λειτουργώ. 

Τα σημερινά δεδομένα που επικρατούν στη δισκογραφία ευνοούν, κατά τη γνώμη σου, νέους ταλαντούχους τραγουδιστές να ξεχωρισούν ή είναι όλα θέμα «καλού» marketing; Δεν είναι εύκολη απάντηση σε αυτό το κομμάτι.Υπάρχουν θετικά και αρνητικά πράγματα όσον αφορά την ανάδειξη νέων ταλαντούχων τραγουδιστών, για μένα πιστεύω ότι πάντα χρειάζεται πολύ δουλειά ,μεράκι, αγάπη για αυτό που κάνεις, να δίνεις όλο σου το είναι, θετική σκέψη, πλάνο & βεβαίως η τύχη και οι συγκυρίες που όμως αυτά δεν τα ελέγχεις εσύ, οπότε ξεκινάς με δουλειά και αφοσίωση σε αυτό που κάνεις και περιμένεις υπομονετικά. Η αναμονή μερικές φορές είναι πικρή ο καρπός της όμως είναι πάντοτε γλυκός. 

Για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ποια είναι η γνώμη σου; Θεωρείς ότι βοηθάνε τους νέους τραγουδιστές; 
 Δεν μπορείς να απαντήσεις με ένα ναι ή ένα όχι σε αυτό. Εγώ απο την μεριά μου πάντως θέλω να ευχαριστήσω πολύ τα ραδιόφωνα τα οποία στην μέχρι τώρα πορεία μου με έχουν στηρίξει και με έχουν βοηθήσει.Το σέβομαι και το εκτιμώ !!! 

Πώς ξεκίνησε για σένα το τραγούδι; 
 Νομίζω πρώτα άρχισα να τραγουδάω και μετά να μιλάω. Είχα το μικρόβιο εκ γενετής, κατάγομαι όπως είπα από οικογένεια όπου ο πατέρας μου ήταν τραγουδιστής οπότε είχα τη μουσική από την κοιλιά της μητέρας μου μαζί μου, νομίζω ότι γεννήθηκα για να κάνω αυτό !!!   Έχεις ασχοληθεί επαγγελματικά και με το μπάσκετ. Αν δεν υπήρχε ο τραυματισμός σου, θα είχες ενδεχομένως διαφορετική επαγγελματική πορεία; 
 Μεγάλη μου αγάπη στα παιδικά μου χρόνια ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το μπάσκετ. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν τόσο σοβαρός ο τραυματισμός απλά είδα ότι χρειαζόταν να διαλέξω έναν δρόμο από τους δύο που αγαπούσα πολύ και πάντα το τραγούδι ήταν η μεγάλη μου, η πρώτη μου αγάπη απλά στην εφηβεία πάντα περνάς μία κρίση όσον αφορά το τι θέλεις να κάνεις και έχεις κάποια ερωτηματικά.Την κατάλληλη στιγμή πήρα την απόφαση μου που ήταν όμως προδικασμένη θα έλεγα από την ημέρα που γεννήθηκα. 

Παρακολουθείς την επικαιρότητα; Η κοινωνική κρίση των ημερών πόσο και πώς σε επηρεάζει σαν άνθρωπο; 
 Η αλήθεια είναι ότι παρακολουθώ τα πολύ βασικά πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι κ να εξελίσσομαι, όμως κρατάω σταθερά τις αξίες, τις αρχές και τα ήθη με τα οποία έχω μεγαλώσει απλά προσθέτω και νέα στοιχεία για να προσαρμοστώ καλύτερα στην καθημερινότητα. Θα μου κάνεις ένα σχόλιο για την πολιτική; 
 Το μόνο που θα ‘θελα να πω για την πολιτική είναι ότι θα έπρεπε οι πολιτικοί να νοιάζονται περισσότερο για το καλό της πατρίδας και την καλυτέρευση της ζωής όλων των πολιτών. Πρέπει να ασκούν λειτούργημα και να υπηρετούν με περισσότερη αγάπη και περισσότερο ζήλο την εμπιστοσύνη κ την ελπίδα του λαού μας. 

Χρόνος για προσωπική ζωή υπάρχει αυτό το διάστημα; Τι συνηθίζεις να κάνεις;
Χρόνο πάντοτε μπορείς να βρεις για πράγματα τα οποία σε κάνουν να νιώσεις όμορφα και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου άλλες φορές είναι λιγότερος, άλλες φορές περισσότερος όμως οφείλεις στον εαυτό σου να το κάνεις, συνηθίζω να είμαι με φίλους & με την οικογένειά μου όπως επίσης μ αρέσει να πηγαίνω θέατρο και να παρακολουθώ αθλητικούς αγώνες. 

Μια ευχή για να κλείσουμε θετικά την ωραία συνέντευξή μας; 
 Εύχομαι σε όλο τον κόσμο να έχει υγεία ψυχική και σωματική, να έχει αγάπη,ευημερία γαλήνη και ο καθένας μας να βρει όσο πιο νωρίς μπορεί το νόημα της ζωής το οποίο θα τον κάνει να την ζήσει πιο ευτυχισμένα κ δημιουργικά...Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και να συνεχίσετε το δικό σας έργο με αγάπη και σεβασμό όπως κάνετε μέχρι τώρα. Σ’ ευχαριστούμε πολύ Θανάση μου και ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε όλα σου τα σχέδια .  


Συνέντευξη : Δημήτριος Τσαπαλίρας (Events Promotion For You)  Όλα τα άρθρα μου ΕΔΩ Επιμέλεια: Δέσποινα Ταστσιόγλου

Σχόλια