Πάρις: «Τα talent shows είναι ένας καλός τρόπος να περάσεις στη συνείδηση του κόσμου και να έχεις μια προβολή.» !


Από την Κατερίνη στην Αθήνα και, έπειτα, στην πίστα του Posidonio ο ανερχόμενος τραγουδιστής της Panik Platinum φαίνεται πως ήρθε για να μείνει! Με αξιόλογες συνεργασίες στο ενεργητικό του και τραγούδια που αγκάλιασε το κοινό, ο Πάρις κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με κάθε νέα του κυκλοφορία όχι μόνο στα ραδιοφωνικά charts αλλά και στις καρδιές των ακροατών.
Το Μικρόφωνο συνάντησε πριν λίγες ημέρες τον πολλά υποσχόμενο νεαρό καλλιτέχνη! Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε χωρίς «αινίγματα» …

Πάρι, σε καλωσορίζουμε στην παρέα του “mikrofwno.gr”. Αρχικά, θα θέλαμε να μας πεις δυο λόγια για το πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι συστηματικά με την μουσική, εφόσον προέρχεσαι από μουσική οικογένεια, και ποιος σε παρακίνησε να ακολουθήσεις το επάγγελμα αυτό.

Καλώς σας βρήκα Δημήτρη μου και σε ευχαριστώ. Ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με το τραγούδι προ επταετίας με δειλά βήματα στην Κατερίνη. Στη συνέχεια στην όμορφη Θεσσαλονίκη για έναν χρόνο και έκτοτε στην Αθήνα όπου πλέον ζω μόνιμα. Σε όλο αυτό το εγχείρημα είχα τον πατέρα μου μπροστάρη να με στηρίζει και να πιστεύει σε μένα.

Η πρώτη σου μεγάλη συνεργασία ήταν το 2012 στο πλευρό της Δέσποινας Βανδή και του Αντύπα, στο »Posidonio». Πώς αισθάνθηκες που ήρθες για πρώτη φορά σε επαφή με ένα τόσο μεγάλο κοινό σε πίστα;

Η πρώτη επαφή με το κοινό της Αθήνας έκρυβε μεγάλη χαρά αλλά και τεράστιο άγχος. Και, έτσι, συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Τελειόφοιτος Γεωπονικής, παράλληλα εργαζόσουν στη βιοτεχνία των γονιών σου. Πόσο εύκολο είναι για ένα παιδί από την επαρχία να πάρει την απόφαση και να μετακομίσει σε μια μεγαλούπολη, όπως είναι η Αθήνα, και να ακολουθήσει το όνειρο του; Θεωρείς πως είσαι από τους τυχερούς της υπόθεσης;

Κάθε αρχή και δύσκολη φίλε μου. Εγώ ανήκω στους τυχερούς από την άποψη ότι είχα την στήριξη της οικογένειάς μου σε όλους τους τομείς. Ειδικά στις μέρες μας, με αυτή την κρίση, είναι δύσκολο να κάνεις βήματα στα θέματα δουλειάς.

Ποιους καλλιτέχνες θαύμαζες από μικρός και με ποιους παραμένει διακαής πόθος να συνεργαστείς κάποτε στο μέλλον;

Θαύμαζα και θαυμάζω πολλούς,πολλούς από αυτούς δυστυχώς δεν τους πρόλαβα. Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Γ. Πάριο, την Χ. Αλεξίου και όλους αυτούς τους τεράστιους καλλιτέχνες. Γενικά, μου αρέσει να συνεργάζομαι και να μαθαίνω κάθε φορά από μια συνεργασία.

Πόσο εύκολο είναι για έναν ανερχόμενο καλλιτέχνη να αναδειχθεί και να πετύχει στην ελληνική δισκογραφία του σήμερα;

Να σου πω την αλήθεια δε γνωρίζω και πολλά από τις τότε καλές εποχές… Εγώ ξεκίνησα τη δισκογραφία μου το 2013 όπου όλα είχαν αλλάξει από την τότε εποχή. Η γνώμη μου, όμως, είναι ότι χρειάζονται αργά και σταθερά βήματα με αρκετή δόση υπομονής και τεράστιας επιμονής.

Στη μόδα της εποχής συγκαταλέγονται και πάλι τα talent shows τα οποία έχουν κατακλύσει τα τηλεοπτικά κανάλια. Αν ξεκινούσες σήμερα την καριέρα σου, έχοντας βρει κλειστές πόρτες, θα έκανες την απόπειρα να περάσεις από οντισιόν και γιατί;

Σαφώς και θα πήγαινα σε talent show! Είναι ένας καλός τρόπος να περάσεις άμεσα στη συνείδηση του κόσμου και να έχεις μια προβολή. Βέβαια, και πάλι, θα πρέπει να προσέξει κανείς τα βήματά του.

Και από τα talent shows πάμε στον τυφώνα “Survivor”, το reality επιβίωσης που έχει γίνει τηλεοπτική συνήθεια για εκατομμύρια τηλεθεατές. Αν σου έκαναν πρόταση να πας του χρόνου στην ομάδα των «Διασήμων», ποια θα ήταν η απάντηση σου και γιατί;

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να σου απαντήσω. Αγαπώ τη φύση πολύ και με εξιτάρει όλο αυτό σαν παιχνίδι. Αλλά το θέμα με την πείνα και την προσωπική υγιεινή με ζορίζει εξίσου… Είμαι πενήντα- πενήντα.

Αν και αρκετά εμφανίσιμο παιδί που προσέχει την εμφάνιση του, η ερώτησή μου είναι αν έχεις δεχτεί κάποια ακραία αντίδραση από φαν είτε πάνω στην πίστα είτε στο καμαρίνι…

χαχαχα… Όχι, γενικά μου αρέσει να κρατάω τους τύπους στο καμαρίνι μου.

Είσαι single αυτή την περίοδο; Ποιος είναι ο τύπος της γυναίκας που θα σε έλκυε περισσότερο;

Αυτή την περίοδο είμαι ελεύθερο πνεύμα… Μου αρέσουν οι γυναίκες που τσαλακώνονται, που έχουν χιούμορ και ωραία αισθητική.

Τι απολαμβάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;

Απολαμβάνω τη θάλασσα και τη φύση. Αγαπώ τα θαλάσσια σπορ και πάντα κλέβω λίγο χρόνο για να βρεθώ εκεί που ηρεμώ.

Φιλίες από τον χώρο έχεις;

Φιλίες σε αυτό τον χώρο έχω και είμαι περήφανος γι’ αυτές, αρκεί να υπάρχει ειλικρίνεια και σεβασμός και όλα είναι εύκολα.

Η πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας συνεχίζει να βαλτώνει. Πώς βλέπεις τα πράγματα; Είσαι γενικά αισιόδοξος;

Τα πράγματα τα βλέπω με μισό μάτι δυστυχώς… Δεν βλέπω εξέλιξη και βλέπω ανθρώπους χωρίς λόγο ύπαρξης στην εξουσία. Αισιοδοξία υπάρχει αλλά έχουν καταφέρει να ζούμε με αβεβαιότητα και κάθε τόσο να μεταβάλλουν τα αισθήματα και την κρίση μας στιγμιαία.

Η κρίση υπάρχει και στη δισκογραφία. Έχουν μειωθεί κατά κόρον οι ολοκληρωμένες δισκογραφικές κυκλοφορίες, ενώ οι περισσότεροι καλλιτέχνες και οι εταιρίες χρησιμοποιούν ως μέσο προώθησης το διαδίκτυο.Ποια είναι η γνώμη σου γι’ αυτό;

Ζούμε στην εποχή που το ίντερνετ παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη μουσική. Υπάρχουν τα θετικά και τα αρνητικά. Με τα νέα δεδομένα, λοιπόν, και η δισκογραφία κινείται στους ρυθμούς αυτούς. Παρ’ όλα αυτά βρίσκομαι στο δυναμικ’ο της Panik Platinum και πιστεύω ότι με αργά και σταθερά βήματα μαζί με την εταιρεία μου θα καταφέρουμε τους στόχους μας

Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου δέκα χρόνια από σήμερα;

Πραγματικά δεν μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ το πώς θα είμαι σε μερικά χρόνια. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να κοιτώ το αύριο και να ζω έντονα το σήμερα.

Φέτος ήσουν για δεύτερη χρονιά στο πλευρό του Νίκου Βέρτη στο φαντασμαγορικό »YTON The MusicalShow». Μίλησε μου για το πώς ήταν η συνεργασία αυτή.

Είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζομαι με τον Νίκο Βέρτη.Είναι αγαπημένος συνάδελφος και καλλιτέχνης. Το Υτον είναι ένας καταπληκτικός χώρος. Περάσαμε πολύ όμορφες στιγμές σε αυτό το παλάτι!

Παράλληλα, κυκλοφόρησε και το νέο σου single «Φύγε από μένα» από τους κορυφαίους του είδους, Κωνσταντίνο Παντζή και Νίκο Σουλιώτη. Πώς προέκυψε η ιδέα της επανεκτέλεσης του κομματιού;

Η ιδέα γι’ αυτό το κομμάτι ήταν της εταιρείας μου. Μου άρεσε η συνεργασία με τον Κ. Παντζή και τον Ν. Σουλιώτη και, έτσι, και την υλοποιήσαμε.

Τι σχέδια έχεις για το καλοκαίρι;

Το καλοκαίρι θα κάνω κάποιες εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα στο πλευρό της αγαπημένης μου Πάολα και, σαφώς, θα συνδυάσω και τις διακοπές μου.
Επιμέλεια συνέντευξης: Χρήστος Τσαρδάκης – Δέσποινα Ταστσιόγλου
Συνέντευξη & Φωτογραφίες: Δημήτριος Τσαπαλίρας (Events Promotion For You)

Σχόλια