Diana: «Κάθε φορά που ερμηνεύω ποντιακά τραγούδια, ειλικρινά, με διαπερνάει ένα ρίγος και θέλω να κλάψω» !

Γνήσιο παιδί του αγαπημένου και πολύπαθου Πόντου... Για την Diana, που μετρά αρκετά χρόνια πορείας στον χώρο της μουσικής, ισχύει το "Όλα θα γίνουν στην ώρα τους",
που λέγανε και οι παλιοί και από ό,τι φαίνεται έχουν δίκιο. Από την πρώτη στιγμή που μας συστήθηκε ραδιοφωνικά με το "Κοίταξέ με" σε συνεργασία με τον Γιάννη Πλούταρχο, όλα ήταν θέμα χρόνου... Θέμα χρόνου για το επόμενο single, θέμα χρόνου για την πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά αυτής της εξαιρετικής ερμηνεύτριας, που αναμένεται... Ένας σπουδαίος λαϊκός δημιουργός που την εμπιστεύτηκε, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος! Καταξιωμένοι στιχουργοί, όπως ο Ηλίας Φιλίππου και ο Γιώργος Τσοπάνης, που στηρίζουν και υποστηρίζουν με τα όμορφα τραγούδια τους την ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη Diana! 
Και δίπλα τους η Heaven Music να βάζει το δικό της πολύτιμο λιθαράκι γύρω από το "χτίσιμο" του ονόματός της...

Diana, καλησπέρα!Ένα Σε καλωσορίζουμε στο Μikrofwno.gr & Events Promotion For you ! Εδώ στον όμορφο χώρο των Be Twins για μια συνέντευξη εφ´όλης της ύλης. Ας αρχίσουμε λοιπόν ...!
Σε γνωρίσαμε περίπου ένα χρόνο πριν, μέσα από την επιτυχημένη συνύπαρξη με τον Γιάννη Πλούταρχο στο ντουέτο «Κοίταξέ με» σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους Γιώργου Τσοπάνη. Αυτό ήταν και το πρώτο επίσημο δισκογραφικό σου βήμα από τη Heaven Music. Η ισχύς εν τη ενώσει, με λίγα λόγια, για την εξαιρετική ερμηνεύτρια Ντιάνα;
Αυτή η φράση θεωρώ πως είναι και η πλέον κατάλληλη..συνωμότησε η μοίρα να το πω; Πάντως βρέθηκα δίπλα σε δύο είδωλα (ο καθένας στο είδος του), τον Κυριάκο Παπαδόπουλο και τον Γιάννη Πλούταρχο και τους ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ευκαιρία που μου δώσανε..και, φυσικά, η Heaven Music που παίζει πολύ σημαντικό εξίσου ρόλο σε όλη μας αυτήν την προσπάθεια. Το ντουέτο μας, που έκανε τόση επιτυχία, ντύθηκε εξαρχής με αγάπη από όλους τους συντελεστές Έχει και πολύ γλυκό στίχο που μίλησε στις καρδιές μας και ευχαριστώ τον Γιώργο Τσοπάνη γι’ αυτό.
Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος έχει πει πως το «Κοίταξέ με» είναι ίσως το καλύτερο ντουέτο που έχει γράψει από τότε που ξεκίνησε. Πότε και πώς έγινε η γνωριμία σας;
Η γνωριμία μας έγινε, φυσικά, χάρη σε εκείνον πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν με προσέγγισε μέσω του Facebook γιατί με άκουσε σε ένα τραγούδι που είχα γράψει με τους φίλους μου. Με κάλεσε στο στούντιο του και κάναμε κάποια ντέμο. Μέσα σε αυτά ήταν και το «Κοίταξε με», που αργότερα έγινε το ντουέτο που σήμερα γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Χάρη στον Γιάννη και τον Κυριάκο που το επέλεξαν!!
Πόσο σημαντικό είναι, κατά τη γνώμη σου, Ντιάνα κορυφαίοι λαϊκοί δημιουργοί και καλλιτέχνες που βρίσκονται χρόνια στον χώρο, όπως ο Κυριάκος Παπαδόπουλος και ο Γιάννης Πλούταρχος, να γίνονται υποστηρικτές και συνταξιδιώτες στο ξεκίνημα του μουσικού σου ταξιδιού;
Είναι ό,τι πιο σημαντικό στην πορεία μου ως τραγουδίστρια να με επιλέξουν αυτά τα δύο «είδωλα», όπως είπα και πριν, γιατί εννοείται πως ο Κυριάκος είναι, κατά τη γνώμη μου και όχι μόνο, κορυφή στο είδος του και ο Γιάννης, φυσικά, ένας από τους πιο πετυχημένους λαϊκούς τραγουδιστές της Ελλάδος αλλά και πολύ αγαπημένος μου. Θυμάμαι συγκεκριμένα μια συζήτηση που είχα με την παρέα μου πιο μικρή και με ρώτησαν με ποιον θα ήθελα να κάνω ντουέτο και είχα πει με τον Γιάννη Πλούταρχο..όνειρο τότε, πραγματικότητα σήμερα που ακόμα μου μοιάζει όνειρο. Όλα τα τραγούδια που αγάπησα όσα χρόνια τραγουδάω τα έχει γράψει ο Κυριάκος. Είμαι πολύ τυχερή.
Γνήσια απόγονος του «πολύπαθου» ιστορικού Πόντου. Πού γεννήθηκες και μεγάλωσες; Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γεωργία..Τα παιδικά μου χρόνια ήταν όμορφα γιατί από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ασχολούμουν με τη μουσική, έπαιζα πιάνο, τραγουδούσα σ' ένα δεκαμελές συγκρότημα και γενικά το τραγούδι, όπως έχω πει, με επέλεξε. Κάποια στιγμή δυσκόλεψαν πολύ τα πράγματα και ξέσπασε εμφύλιος πόλεμος στη Γεωργία. Έτσι, φύγαμε οικογενειακώς και επιστρέψαμε στην πατρίδα μας, την Ελλάδα..
Αν και έγινες αναγνωρίσιμη ευρέως και ραδιοφωνικά με το single «Κοίταξέ με», η μουσική σου παρουσία μετρά και πολλά πρωτότυπα ποντιακά τραγούδια με τον Γιάννη Βασιλειάδη. Τι σημαίνει για σένα η ποντιακή μουσική; Πόσο διαφορετικά είναι τα συναισθήματα όταν τραγουδάς στην Ποντιακή γλώσσα, τη γλώσσα της καταγωγής σου;
Να πω την αλήθεια μου..άρχισα να τραγουδάω ποντιακά τραγούδια όταν συνεργάστηκα με τον Γιάννη Βασιλειάδη. Πριν τραγουδούσα μόνο ελληνικά τραγούδια και δούλευα χρόνια ως τραγουδίστρια. Το θέμα είναι πως κάθε φορά που ερμηνεύω ποντιακά τραγούδια, ειλικρινά, με διαπερνάει ένα ρίγος και θέλω να κλάψω. Όπως και να το κάνουμε είναι οι ρίζες μου..και χαίρομαι που τελικά είχα και έχω τη δυνατότητα να τα τραγουδάω.
Πριν λίγους μήνες, έχοντας και πάλι στο πλευρό σου τον Κυριάκο Παπαδόπουλο και τη Heaven, κυκλοφόρησες το νέο σου single και video clip με τίτλο «Πάλι σε θυμάμαι». Λίγα λόγια Ντιάνα γι’ αυτήν τη νέα ερωτική μπαλάντα που ξεχειλίζει συναισθήματα και απογειώνεται με την εκπληκτική ερμηνεία σου...!
Λοιπόν, το «Πάλι σε θυμάμαι» ήταν και αυτό μέσα στα ντέμο που γράψαμε με τον Κυριάκο και εκείνο το διάστημα έτυχε να είμαι στην κατάλληλη ψυχολογία γι' αυτό το τραγούδι και ταυτίστηκα μπορώ να πω γιατί πονούσα όταν το έγραφα. Εξάλλου κάθε τραγούδι είναι βίωμα. Με μάγεψε αυτό το τραγούδι γιατί είμαι από τη φύση μου ρομαντική και αποζητώ πάντα τον έρωτα και τον σέβομαι ακόμα και στο τέλος. Είναι το πρώτο μου προσωπικό τραγούδι και δεν θα μπορούσα να ευχηθώ για κάτι καλύτερο από αυτό. Το λατρεύω..
Με τον Γιάννη Πλούταρχο συνυπήρξατε και επί σκηνής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Τι είναι αυτό που πιστεύεις ότι παίζει τον πρώτο και κύριο ρόλο στην επιτυχημένη πορεία ενός νυχτερινού μουσικού σχήματος;
Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην αγάπη. Θεωρώ, λοιπόν, πως για να είναι ένα σχήμα επιτυχημένο θα πρέπει να είναι αγαπημένοι μεταξύ τους οι καλλιτέχνες του. Και, φυσικά, να αγαπάνε τον κόσμο που τους στηρίζει αλλά και να τον σέβονται, όπως μου έχει πει πολλές φορές ο Γιάννης Πλούταρχος..και τέλος να αγαπάνε όσο δεν πάει..το τραγούδι!
Το ονειρευόσουν όλο αυτό που ζεις τώρα;
Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα..ξεπέρασε κάθε μου προσδοκία! Είναι ένα θαύμα..το δικό μου προσωπικό θαύμα και ευχαριστώ και πάλι τον Κυριάκο και τον Γιάννη που το έκαναν να συμβεί.
Αν δεν είχες την τύχη να συναντηθείς μουσικά στα πρώτα σου solo βήματα με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο, θα συμβιβαζόσουν με κάτι λιγότερο από αυτό που αξίζεις απλά και μόνο για να ακουστεί το όνομά σου;
Σίγουρα όχι. Σέβομαι το τραγούδι..
Πρόσφατα βγήκε ακόμα ένα δυνατό τραγούδι το «Ενοχές» από την Heaven music, σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους του Γιώργου Τσοπάνη. Πες μας λίγα λόγια για αυτό το όμορφο τραγούδι που έχει γίνει ήδη επιτυχία!
Είναι ένα πολύ επίκαιρο τραγούδι κατά τη γνώμη μου..παρακινεί ο στίχος αλλά και η μουσική να ζήσουμε έντονα χωρίς να σκεφτόμαστε το παρελθόν! Είναι γεμάτο ενέργεια και μιλάει για την ουσία στα συναισθήματα μεταξύ των ανθρώπων..κάτι πολύ σπάνιο στις μέρες μας γιατί έχουμε μάθει να ακούμε πολλά λόγια. Άρα θεωρώ πως ο περισσότερος κόσμος θα ταυτιστεί με το τραγούδι αυτό όπως κι εγώ και εύχομαι να το αγαπήσει. Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος για άλλη μια φορά μου εμπιστεύτηκε ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια που έχει γράψει. Επίσης, ευχαριστώ πολύ τον Γιώργο Τσοπάνη που για άλλη μια φορά έγραψε στίχο με νόημα.


Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;
Στις 10 Σεπτέμβρη έχω μια εμφάνιση στο Ισραήλ και μετά σιγά σιγά ξεκινάνε τα σχέδια για τη χειμερινή σεζόν. Ακόμα δεν υπάρχει κάτι σίγουρο. Μόλις γίνει γνωστό το πού θα εμφανίζομαι θα το ανακοινώσω στη σελίδα μου. Σε ευχαριστούμε πολύ Diana μου, σου ευχόμαστε πάντα επιτυχίες !! Σας ευχαριστώ πολύ Μικρόφωνο, Events Promotion For You και Δημήτρη Τσαπαλίρα για την ωραία συνέντευξη. Ευχαριστούμε επίσης το Be Twins που μας φιλοξένησε στον όμορφο χώρο του!!

Επιμέλεια: Δέσποινα Ταστσιόγλου
 

Σχόλια